AUTOMATIZÁLT VÁLLALATI MEGOLDÁS
Szeretnéd céges könyvelését és számlázását egyetlen
online rendszerben kezelni?

Online számlázó és könyvelőprogram egy automatizált rendszerben

Automatikus számla és bank rögzítés az akár teljesen papírmentes könyvelésért

Átlátható lekérdezések, táblázatos és grafikus riportok

EZEK A FUNKCIÓK SEGÍTIK A MUNKÁD:

KÖNYVELŐ ÉS SZÁMLÁZÓ PROGRAM ÁRAK

VÁLLALATI CSOMAG

22.500 Ft/hó

vagy

249.000 Ft/év

ULTRA CSOMAG

egyedi ár

KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK

AUTOMATIKUS 
BANKSZINKRONIZÁCIÓ

200 Ft/hónap/adószám

ADATTÁROLÁS ALAP

5 Ft/számla

29 Ft/számla

55 Ft/számla

A feltüntetett árak 2022-re vonatkozóan, nettóban értendők és nem tartalmazzák az ÁFÁ-t. 

FUNKCIÓK

  • Chrome / Firefox / Safari böngészőből futtatható program
  • Könyvelőirodánként több felhasználó, különböző partnerjogosultságokkal
  • Dokumentum tárolás esetén két monitor ajánlott
  • Youtube csatorna oktatóvideókkal
  • Frissítések bemutatása írott és/vagy videós formában

 

  • Egyszeres és kettős könyvelés
  • NAV adatszinkron automatikus előkontírozással
  • Vevő számlák automatikus importálása Számlázz.hu-ból
  • Szállítói számlák automatikus importálása Számlázz.hu-ból
  • Szállítói és vevő számla rögzítés automatikusan SDSYS segítségével
  • Szállítói és vevő számla rögzítés manuálisan
  • Bankbizonylat rögzítés automatikusan Aggreg8 segítségével
  • Bankbizonylat rögzítés importálással
  • Pénztárbizonylat rögzítés
  • Vegyes bizonylat rögzítés
  • Tárgyi eszközök kezelése
  • ÁFA kezelés
  • Dokumentumfeltöltő
  • Pénzforgalmi ÁFA kezelése
  • Fordított adózási termékek kezelése
  • Eltérő időszaki ÁFA kezelése
  • 65-ös és A60-as nyomtatványok átemelése ÁNYK-ba
  • Könyvvizsgálói adatexport
  • Öntanuló automata kontírozás felajánlása. Kontír Mágus funkció már 3 hasonló tétel után bekapcsol
  • Eltérő gazdasági év kezelése
  • Listák átadása xls-ben
  • Kompenzálás (vevő – szállító összevezetés)
  • Házipénztár kezelése
  • Korosított kintlévőségi lista
  • Tömeges műveletek (kontírozás és ÁFA kód csere)

TUDJ MEG TÖBBET A NETACCOUNTING KÖNYVELŐ RENDSZERRŐL!

Az egy rendszerben használt könyvelő és számlázó programnak számos előnye van. A kimenő számlák és hozzákapcsolt szállítólevelek egy kattintással átkerülnek a rendszerbe, ami mellett a bejövő számlák és könyvelésre szánt dokumentumok pár kattintással bekerülhetnek a NetAccounting rendszerébe. 
Bankszinkron 9 bank esetében automatikusan, naponta négy alkalommal frissítve jelenik meg a rendszerben, amennyiben aktiválva van a hozzá kapcsolódó szolgáltatás. Emellett lehetőség van az adatok kézi betöltésére is a banktól letöltött export file-ok segítségével. 
Ezek a megoldások elősegítik az akár teljesen papírmentes irodát. 

A rendszer átláthatóan kezeli a tárgyi eszközöket, elhatárolásokat, a deviza tételeket, házi pénztárat, cégautó adót és sok más könyvelési tételt, amely elengedhetetlen egy vállalkozás számára. Emellett riportok, grafikonok, tömeges műveletek és precíz kereső segíti a hatékony könyvelést.

A NetAccounting böngészőből elérhető könyvelőprogramját nem kell külön telepíteni és frissíteni. A rendszerben előfizetéstől függően akár korlátlan számú könyvelő dolgozhat, nincs limit ügyfeleik számában sem. Az ügyfelek regisztrációt követően pár kattintással elküldhetik könyvelésre szánt dokumentumaikat, amelyeket a rendszer akár automatikusan rögzít is, ezzel megkönnyítve a kapcsolattartást, megteremtve a papírmentességet, segítve és gyorsítva a munkavégzést. 

A könyveléshez szükséges számlák, bankkivonatok és egyéb dokumentumok digitális feltöltése olyan egyszerű, mint egy melléklet csatolása emailhez. A feltöltött dokumentumokat a rendszer automatikusan iktatja, így a könyvelésnek ezzel már nincs más dolga. A DATAXO GROUP MATCHING mesterséges intelligencia technológiája kiolvassa az adatokat, hozzápárosítja a NAV-tól kapott XML adatokhoz és a rendszer elvégzi a könyvelést. A NetAccountingban történő munkához nincs szükség papírokra, nem kell fénymásolni, nyomtatni, se irathalmokat őrizgetni az irodában.

Több lehetőség is rendelkezésre áll a banki adatok gyors importálásra. Az Európai Unió által kötelezővé tett PSD2 irányelv segítségével a NetAccounting az Aggreg8 rendszer segítségével naponta 4 alkalommal automatikusan leszinkronizálja a banki eseménytörténetet, így elkerülve a hiányzó tételeket. A letöltött banki adatok a könyvelő kérésére egy gombnyomással bármikor könyvelhetővé válnak.
A megoldás jelenleg 9 bankot tud szinkronizálni, de  ezek köre folyamatosan bővül. (CIB Bank, Gránit Bank, K&H, MKB Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank, Sberbank, Takarék Bank, UniCredit Bank)

Emellett az adatok egyszerűen betölthetők a bank webes felületéről letölthető export formátumokban.
12 bank és közel 20 féle import típus választható. 

  • Barion számlatörténet (XLSX)
  • Budapest Bank (XML,CSV)
  • CIB Internet Bank (XLS – Régi felület)
  • Citi Bank (CSV)
  • Erste Bank (CSV)
  • K&H Bank (XLS)
  • MKB Bank (XML,CSV)
  • MKB Business Internet Bank (STM)
  • OTP NetBank (XML. XLS)
  • OTP Electra (CAMPT)
  • Raiffaisen Bank (CSV)
  • Raiffaisen Business (CAMPT)
  • Revolut (CSV)
  • UniCredit Bank (CAMPT. CSV)
  • Összes Takarék (STM)
  • Takarék bank (CSV)

A rendszer különböző jogosultságokkal vehető igénybe és egyszerre több kolléga is tud dolgozni benne különböző jogosultsági szinteken.  A főképernyőn a jogosultságoknak megfelelően releváns, személyre szabott kártyák adnak naprakész információt. Ezek tetszés szerint módosíthatók, illetve a program 9 különféle témája közül lehet választani.

A számlázóban a saját lógó feltöltése mellett 3 különböző számlaképpel tehetőek egyedivé kiállított számlák. Ezek a klasszikus, retró és a környezetbarát zöld számla, ami tinta takarékos betűtípust használ.